Sanda mer åt folket :)

Jag förstår inte riktigt hur det är tänkt. Jag börjar bli trött på att pulsa till och från jobbet på hala gator, slår ju halvt ihjäl mig varje morgon, viserligen så vaknar ja ju till ännu lite mer varje gång ja halkar men ändå. Inte är de kul inte :D Och nu dessutom, nu får man inte gå på trottoarerna heller, för dom har dom spärrat pga alla dessa läbbiga istappar, och ja, gatan, det vet ju alla från det att man va liten, att där, där får man inte vara..

Fast sen är de ju bra, folk dör ju faktiskt av dessa istappar även om man ibland har svårt att tro det. Så bra där. Sanda gatorna också bara så slipper klantiga människor som jag bryta benen också :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0