Sjukt.himla.kul.!

I'm on my way! Vart då tänker ni då? då tänker ja till stranden 2010. :) och det säger jag efter att ha tränat en gång nu, haha.  Men det är ju faktiskt alltid början som är svår, man är ju som alltid lite seg i starten, men när de väl kommit igång då har de kommit igång om man säger så :) Och bäst av allt, det är kul, riktigt jäkla kul! :)

Jag började min lilla tränings period med Madeleine idag, vi var på danspasset, och jag säger bara en sak, herre himalaya va sjukt de va! Då menar jag totalt vrickat crazy, fick man inte träning av "träningen" så att säga så lär man ju i alla fall garanterat ha fått det av skrattet. :D

Det va sådär typiska låtar som jag och mina primadonnor älskar att festa till, typ you can't hurry love med dixie chicks och don´t stop me now me Queens. och jaa, rörelserna va väl ungefär allt ni inte kan tänka er och lite till, shaka med brösten, snurra överkroppen i robottakt, mambo, veva veva veva med händerna samtidigt som man stampar stampar stampar med fötterna, händerna över huvudet i indiana stil och så lite chicka chicka typ. Jag är säker på att ni förstår precis hur jag menar när jag beskriver med dom där orden. Not. Men ändå, de är oförklarligt. Oj oj oj. Kanske inte jätte mycke träning om man jämför med typ step och dom vanliga passen men nog va de kul minsan, bara för att. Stojja omkring som en mad man och hoppa runt på ett ben och vrida på armarna som om man vore totalt galen gör man ju faktiskt varje inte dag.

Man kan väl beskriva passet som en himla kul upplevelse ungefär haha. Stört nog kan jag helt klart tänka mig att gå dit igen bara för att :D


Bild från Tomas ledins konsert i sommar, året innen va de Magnus Uggla, tjejer, vad blir det i år? :)





Kommentarer
Postat av: madde

jag kommer säkert också gå igen.. bara för att!

2010-01-13 @ 22:29:34
URL: http://madyliine.blogg.se/
Postat av: Emma - Foto m.m.

åh de lät kul :D!

Jaa de måset bli en bra bra bra konsert i år me :D!!

2010-01-14 @ 14:01:19
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0