Underbara älskade helg!

Jaa, faktiskt. Helgen har varit makalöst bra.

Fredagen hade allt, den va klockren. Började med en körig dag på jobbet, direkt efter de så blev de o åka hem osen tillbaka lika snabbt för att jag kom på att jag glömde mobilladdaren där, o de funkar ju inte över en hel helg. :D  Sen åkte ja ner på stan och mötte upp tessan o Emma, det inhandlades lite dricka för kvällen och så köpte ja en fin fin tröja som jag suktat efter ett tag :)

Sen blev de kanon god mat hos tessan och vännerna droppade in fler o fler under let´s dance. Tillslut satt vi där allihopa, inte riktigt men ett par i alla fall, alem, jocke, gurra, palm, annielle, emelie, ewe, emma, jag, och tessan givetsvis. Det dracks lite vin för en del och sen spelade vi sällskaps spel för hela slanten. Vet inte vad det heter men det är sjukt kul!

Man får ett ord som man ska förklara för lagkamraten utan att säga ordet liksom, om ni förstår va ja menar. Sen ska man hinna så många som möjligt innan timglaset runnit ut. Tillslut blir man så stressad och extas så man inte kan sitta still utan hoppar upp och ner i soffan o gungar fram och tillbaka och finner inga ord liksom.

Ni vill inte veta min chansningen på Alems beskrivning, Kille med hund. haha. ojojoj, borde inte nämna de här, blev lite mobbad över det. Och Ewes Lakrits va ju också bland de roligaste vill jag lova! Folk blev lite trötta och fick ont i huvudet av ljudnivån och drog sig hem vartefter men jag, ewe, emma, tessan, gurra och jocke satt tappert kvar och sjöng singstar till strax före tre på natten. Stackars grannar! :D

Älskar kvällar som den fredagen!






Bättre kompiskrets kan man inte ha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0