Våffelfrukost!

Gårkvällen om man nu kan säga så va helt makalöst bra! :) Berättar mer om den en annan gång, ikväll eller imorgon eller någon gång när jag kommer ihåg att jag ska göra de. Nu har ja lite för brått för det, ska möta upp Tessiless, Alemo, Joakim Von Anka och äta en riktig våffelmiddag i de där nya stället, som ja varken vet vad de heter eller vart de ligger :)  Och ska jag tala sanning så är det ingen middag, de blir min frukost.

Sen vankas det nog att kika in på Palmis match annars blir han så sad. ;) Sen ska jag hem och fortsätta min storstädning som precis som vanligt blev lite lagom avbruten mitt i. :) Men vad gör de, ikväll blir de fest. Ohh ja gillar våra helger. Sååå fartfyllda :)

Adiooooos!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0