no she didn't!?

Känns verkligen som att ingenting förvånar mig numera, ska garanterat bli spännande o se vad framtiden har att erbjuda.

Har inte skrivit på evigheter men som jag brukar säga. Har man fullt upp och har himla kul. så hinner man helt enkelt inte skriva. Likadant med foton, sånt har jag verkligen inte tid med när jag är iväg någonstans. Är otroligt dålig på det!

Kom hem från göteborg typ förr förra helgen, va där fredag- söndag, och ja, ca 4 bilder på kameran och kanske 6 på mobilen? varav fem på konserten eller nått :D Helt sinnes.!

Hinner jag någongång så ska jag skriva lite mer om varför jag kastar onda blickar mot sj. Varför det känns som att de ibland skulle underlätta att va en del av ett killgäng eller ett tjejgäng. Om hur mycket en del personer verkligen betyder för mig och om hur mycket oftare man borde tala om det. Om hur mycke en liten sak kan betyda för en människas liv. Om varför jag känner att den här semestern kommer bli hårresande bra. Och om jag får tid, så ska ni även på höra en livshistora. De sista kommer jag nog aldrig få tid med. Men resten, chaa, vem vet?

Här kommer några pixs, från en hej dundrande konsert på ullevi, en uurmysig picknick, greajtans födelsedagsfirande och presenter, supertrevlig middag på göteborgsgator. kanske från en givande resa från SJ som påpekar lite på varför dom nu får onda blickar.



Bilderna blev inte alls dom som var tänkta med jag orkade inte greja mer, kände att den ny bäddade sängen lockar lite för mycket. :) Den sista bilden kan jag nog bli dödad för men de får dom va män nog att klara av, både skurtan och tureturist :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0