S E M E S T E R

Nu känns det på riktigt, jag har semester. WihO! Det ska påbörjas på bästa möjliga sätt. Dvs, St Anna, på ewes urmysiga landställe. Kommer bli fantastiskt! Måste hem redan på tisdag men de är nog lika bra känner jag på mig då det finns en del att göra den här veckan.

Lite stressigt känns det faktiskt, på torsdag rullar vi iväg. Smögen de fina lilla stället som numera ligger mig nära hjärtat! Men som sagt, mycke som ska fixas, musiken är i alla fall på god väg, drickan är checkad, Boxen och cidern. Kläderna är en stor stor gåta. Hur det ska få plats är en ännu större gåta men det blir nog fin fint de där! :)

Idag var vi på kolmården. Som den bunt glada människor vi är så gick vi så ivrigt så, kollade varenda djur, kröp in i varenda tunnel och vrå, åkte i safari parken, delfinshowen och allt de där. Har nog aldrig checkat av allt vi gjort idag tidigare. Vi missade nog inte en enda grej. De kändes verkligen som en klassresa när vi gick där typ 15 pers o va sådär glada i hatten.


Älskade älskade vänner. <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0