Sötaste jag har sett!

Emelie va självklart så tvungen att visa mig ett klipp så att tårarna forsade lite ytterliggare efter vigseln mellan Daniel och Victoria. Men alltså gud för dessa söta små barn! hjälp vad jag kan se det om och om igen och tårna forsar lika mycket varje gång. Ni måste titta !



Kolla vid ca 3 minuter, det är då det magiska händer. ! Och ja nu när jag sett det flera gånger om så är det till och med bevisat att både jag och Emelie gråter om och om igen. haha Barnsligt va?





"Du kanske tvekat att sagorna finns, hur kan det va möjligt att plötsligt bli prins? "



Kommentarer
Postat av: Linda

ohh jag vet, visst är det fint. Mamma visade mig det imorse och vi satt båda och grät i köket. Haha :)

2010-06-19 @ 18:32:49
Postat av: Emelie

Så jäkla sött :) hur många gånger har vi sett de nu emma? haha

2010-06-19 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0