Bra bra bra!

Då har det gått ännu en helg, som dessutom varit helt underbar! Full rulle as usual men de är så de blir när man får två dagar på sig att hinna allt man inte hinner när man jobbar. :)

Började med stan i fredags med Emelie där jag köpte en kavaj som jag suktat efter ett tag, en mörkblå, jätte fin, och de finaste av allt är att den är randig i ljusblått o vitt inuti så den blir inte tokigt söt när man viker upp armarna! Grejt ! :) Efter stan blev de tacos hos emelie och sen va vi bara där hemma, satt i timmar och gjorde nog inte mer än pratade och lyssnade på musik, så skönt o bara vara för en gångs skull !

I lördags tänkte jag jobba lite men de va så underbart väder så icke! Jag köpte fika bröd och drog med mej bror ut till mormor o morfar på landet, jisses va snö! Ni ska få se biilder senare, helt sjukt mycke, de märker man inte alls av på samma sätt när man bor i stan faktiskt. Sen blev de vägarna förbi Tommys vänner Jimmy och Frida och blev kvar lite längre än väntat. Säger dock inte att det inte va trevligt för de va de, men en himla brådska när man väl kom hem sen bara då det nalkades vin och utgång med tjejerna. :)

Mötte upp grabbsen på krogen och det va precis som alltid annars (konstigt nog) sjukt kul. Jag gjorde en tabbe när jag försökte tänka ekonomiskt. Tänkte att jag skippar taxi och går med grabbsen upp till donken. Men jag och palle va så inne i allt pratande så vi märkte inte ens att vi tappade hela min väska någonstans på drottninggatan. Japp. Det va den nya väskan med visa kort, legg, och en hel del smink i. Så gick de att spara dom pengarna haha. Och de värsta av allt va väl nästan att när ja ringde till spärrservice fyra på natten så va de ändå kö. haha skönt att känna att det inte bara va ja :)

Igår va det slappsöndag, det innebar ett snabb besök av bror, middag hos päronen och filmkväll med Alem Amanda, Palle Palma och Skurtis, jag och Mandis va flitiga och bakade kärleksmums till oss, dom va poppis av alem vill jag lova. :) Vi såg förövrigt på Precious, den va nog inte så jätte bra för tillslut somnade jag men ändå :P Hemsk va den i alla fall!



Ja, ni får alltså kalla mig klant.. En ny väska är redan på G :)



Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden

De där med sommar lockar väl inte så mycke va? ;)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Kärleksmumsen vart vääldigt goda :D

2010-03-08 @ 23:39:34
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0