Bra bra helg!

För en gångs skull känns söndagen ganska okej, ja jobbar imorgon - onsdag sen är de ju värsta långhelg o de känns bara så otroligt underbart! :) Dessutom har jag gått världens långpromenad idag, runt strömmen och sen vidare till eneby och runt hela halva eneby, sen stannade jag hos mor o far och åt gott! Perfekt. Snart ska jag äta varma bär o kesella, ja är så värd de !

Helgen har vara helt STUNNING! Eller något. I Fredags var vi o bowla på hugo, jag, amanda, Emma, Alem och gurris. De va himlans kul måste jag säga. Inte så att jag vann men åh jo, ett par strikar fick jag och de va jag stolt över :) När vi hade spelat klart hade vi beslutsångest för var det fanns godast godis. Men istället slog de oss att chokladbollar vore gott, så ja, vi bakade chokladboollar och såg Alvin and the chipmunks 2, och ett antal avsnitt av how i meet your mother, de va ganska hilarious faktiskt, har inte riktigt förstått grabbarnas tjusning av de där programmet, men nu börjar det klarna :)

Igår blev de party, suprised?! I alla fall så va de väldigt trevligt. Vi började hemma hos mig, suprised  igen? ;) I alla fall så va de himla kul, lite små boring att jag och emelie inte pallade kön till otten och gick till hugo istället. Men det va faktiskt kul där också, trots att inga av dom andra va där :D Men jodå en del bravader hände visst ändå.. :P

 















( Några bilder däruppe är lånade av Emma, as usual, tack! hihi ;) )


Kommentarer
Postat av: Amanda

Helgen blev verkligen toppen! :D

2010-03-28 @ 22:26:42
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: Trädet!

How I Meat Your Mother! bra där emma! <3<3<3<3<3<3<3

2010-03-29 @ 16:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0