Det finns en viss risk.

.. för att jag går in i väggen som 20 åring. Jag måste nog släppa min envisa och erkänna att de är dags för mig att slappna av lite. Kom på det häromdagen när jag vaknade och skulle till jobbet, låg i sängen och grät av magkramp, kunde inte stå upprätt utan att vilja skrika tills halsen lossnar. Jag fick ta tablett, gå och lägga mig o somna om och komma till jobbet en timma senare. För det fanns inte på kartan att vara hemma mitt i lönekörning, de skulle bara inte funka. Folk påstår visst att man kan få magkramp av inre stress. och ja.. lite stressig är jag kanske. Jag som alltid retat min bror som har 10 000 bollar i luften och alltid ska hinna allt. De kom visst med åldern.

Jag vill vara tjugo och leva de liv som man borde leva när man är tjugo.
Jag vill göra ett helskottas bra jobb på jobbet och lära mig mer mer mer då de finns oändligt med saker att lära sig.
Jag vill ha jätte fint och ständigt kliniskt rent hemma i lägenheten.
Jag vill träna fram en riktig beach 2010.
Jag vill umgås med mina vänner och bara vara, bara umgås.
Jag vill umgås och kunna åka hem till min familj utan att känna mig stressad
Jag vill gosa med kissen och bara vara helt för mig själv..
Jag vill veta vad ja vill med mitt liv.

Men jag måste inse att jag kan inte hinna allt på en och samma dag. Jag vill gärna hinna jobba, hem och laga mat, gå o träna och sen umgås med mina vänner. Det finns tid till det ibland. Men ibland så blir de så fel och superstressigt istället, för allra helst ska ja gärna plocka en massa i lägeneten och mysa med missen däremellan. En sak i taget emmsan. Jag kan inte göra allt, jämt. Det är omöjligt och funkar helt enkelt inte. Och tyvärr, alla dessa underbara vänner jag har som jag gärna vill spendera varenda dag med. Förlåt, jag hinner inte. Jag är urusel på att höra av mig och de vet jag. Men tyvärr. Jag måste slappna av lite och inte ständigt ha saker planerat. Så den närmaste tiden blir det, jobba, träna, och sen göra de som faller mig in. Erbjudanden? ja tack. Idag ska jag sova tidigt, så jag kan komma tidigt till jobbet och gå tidigt därifrån.  Sounds good? right?! :)




Lite vårsol skulle garanterat göra susen !:) ja längtar mer än någonsin! :)


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

Emma stanna upp och ta ett djupt andetag :)!

2010-03-17 @ 23:47:52
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0