Hej mitt vinterland!

De känns ganska otroligt hur jag går omkring o säger att det är vår ute numera, bilderna nedanför togs liksom i lördags, för ca tre dagar sen..  Och nu säger jag att det i stort sett är vår? :D
I vilket fall som helst så säger jag bara Hej och välkommen underbara vår, tveksamt om det finns något bättre.! Givetsvis är sommar sjukt bra, men ni vet dom där första vårdagarna när allt bara känns så härligt, solen lyser och folk rör sig överallt bara för att man äntligen kan gå utan att se ut som att man rent ut sagt varit med om en liten olycka. (O då menar jag inte vilken som helst :P). Det är underbart om man frågar mig! :)





















Nåå vilket lockar mest just  nu? ;P





Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! :) Jag beställde bara överdelen av bikinin, så jag vet inte hur nederdelen är i storlek. Men jag tog xs eftersom jag har såpass liten byst, o den satt perfekt! Så du ska nog köra på din normala storlek! :) Observera att den är mer mot rosa/korall-hållet, inte röd. :) Lycka till!

2010-03-11 @ 06:02:40
URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Postat av: Amanda

SOMMAREN helt klart!! :D

2010-03-11 @ 16:59:07
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0