Korkat, dumt, himla osmart.

Idag kände ja plötsligt att jag hade lite ont i halsen, men vad gör jag inte?! Tränar. Nog för att ja måste träna inför den efterlängtade sommaren men hallå, det är ju kul om jag lever fram till sommaren då också . .

Förövrigt så vet jag ett bra val jag gjorde. Jag åt sallad på paus med Annielle och Annie. Trevligt, mysit och suprise! Gott. :) Jag fick minsan till en bra blandning där :) Det gillar jag skarpt. Och på tala om gilla skarpt så gillar jag att en beställning från Nelly ligger och väntar på gott om mål och att en annan beställning väntas landa på onsdag. Fun fun fun!

Och på tala om gilla och ogilla så har jag bestämt mig för att delvis ogilla att min bror nu har köpt sig den där motorcykeln vi fasade för. Kul för honom, men tyvärr känner jag honom lite för väl och vet hur ivrig han var när de gällde hans första moppe, hans andra moppe, hans cross, hans bilar och ja. ingenting lär väl vara annorlunda den här gången. Och då pratar vi om motorcyklar, rena mördarmaskinen. Det ogillar jag starkt. Även om jag vill åka med någon gång i sommar :)






Så jaa tommy, tar du de lite lugnt så är jag i alla fall lite nöjd..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0