Me like tisdagar :)

Tisdagar är faktiskt den kvällen jag älskar att unna mig själv lite extra, tända ljus, mys uppkurrat i en soffa och massor av tända ljus, ansiktsmask osv, också självklart, som hos de flesta tjejer klockan 9 en tisdag, desperate housewifes. :) Lovely!

Förut idag va de jobba jobba jobba as usual och efter det så blev det en mysig fika med Linda, pannkakor på Waynes är inte helt fel. Och givetvis alltid lika trevligt att träffa min kära vän igen ! :)

Opsie, de har börjat igen, dags att ruscha :)



Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto m.m.

hahah jaa mkt snart tycker ja :D! o 23-24 bowlingen med utgång satsar jag på ;D!!

2010-03-27 @ 16:44:33
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0