Neewies.

Imorgon kommer förhoppningsvis en beställning jag gjort på några linnen från Nelly. Kul kul kul! Det är alltid lika spännande att få hem beställningar man gjort! Så kul o se om de blir bra o blir det bra så är de bästa det faktum att man oftast är nästintill ensam om kläderna. Like it a lot!

Idag kände jag mig värd en ny klänning bara för att jag tyckte den kunde va himla fin i sommar! Så japps, klänningen under är beställd från Nelly. Bara hoppas på att den sitter bra också ! Ska faktiskt slinka in på h&ms hemsida och beställa ett par shorts och en väst. Extremt billiga va dom! Ja gillar H&M ibland :)







Kommentarer
Postat av: Amanda

Riktigt fin klänning hörredu :D

2010-03-28 @ 22:25:34
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0