Stylebystars = Rent crap!

Åhhh ja är så sick´n tired på Stylebystars.com. Nu ska jag ösa skit på dom!

 Dom kan ha dom finaste sakerna, sådär så man blir alldeles lycklig när man ser dom, men då är dom ju så fruktansvärt kassa! Jag finner bara ord som, usch, världelöst, otroligt dåligt, uruselt, inte okej, inte bra! Så täskigt!

Jag har beställt där ett antal gånger, alla frågar mig hur fasan jag kan fortsätta beställa där o jag tror väl helt enkelt för bra om allt o alla. Men hitills har det verkligen bara varit BIG PROBLEMO!

Jag har beställt en klänning, som jag betalade med kort, och skickade tillbaka. Skickade tillbaka den i början på juni, fick pengarna en sisådär 400 kronor i september. O anledningen till att jag ens fick dom var väl att jag mailade dom om ett annat problem. Dåligt dåligt dåligt!

Jag beställde en klänning i början på juli, sådär fin till sommaren tänkte jag och fick den i slutet på september. . . De säger väl allt? Då hade jag mailat till dom ca 6 gånger med en till två veckors mellanrum. Varje gång jag mailade sa dom vi ber om ursäkt den kommer inom 7-9 dagar, dvs nästa vecka. Okej då tänkte jag och väntade.. men de kom minsan aldrig någon klänning. Envis som jag va bara för att jag hade väntat så länge ville ja ju ha den, men tillslut tänkte jag okej nu  skiter jag i de o mailade o skrev att om inte ordern  är på väg så vill jag inte ha den.

Självklart! Så sa dom att den va på väg och inom några dagar fick jag den, skulle dessutom få ett presentkort pga av besväret. Det skulle komma med i ordern. Gjorde det de? NEJ! Jädra apa! Inget present kort fick jag  och inte orkade ja tjafsa heller så ja sket i det..

Nyligen beställde jag en kjol som jag också skickade tillbaka.. Betalade den här gången på faktura, ringde till de som har hand om fakturorna och ville veta om jag skulle betala någon del av den.Men jag fick inget svar. nu har jag fått en betalningspåminnelse på hela beloppet plus  påminnelseavgift! Crap igen! Jag ringde de som har hand om fakturorna igen o dom har tydligen inte tagit emot någon retur, hon sköt  i alla fall fram betalningsdatumet så nu är de bara jaga stylebystars,igen...

Beställ aldrig därifrån, vad ni än gör! ja ska inte göra de igen i alla fall !:O

Några av dom tidigare beställningarna.. nu blir de aldrig mer, tyvärr :(







Kommentarer
Postat av: jenny

Ledsen att jag inte messade dig i helgen angående det vi pratade om .. haha. Men det gick bra för dig hem va? Du sa att ni skulle ha det trevligt haha .. Du ÄR för rolig Emma! :) Take care

2010-03-15 @ 23:12:31
URL: http://jennyobg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0