Underbara oslagbara helg!

Jag önskar att den här helgen inte skulle ta slut. Den har varit för bra, otroligt bra, makalöst bra, och lugn. Amazing!

I fredags möttes vi tjejer upp här, hade det mysigt, sjöng, åt tacos och drack lite vin. Sen gick vi vidare till Johan där alla våra underbara pojks var. Och om vi hade kul! vi hade otroligt kul, det blev en kalas kväll. Vi dansade, vi sjöng vi bara umgicks och va. Vi behövde inte ens gå ut och ändå hade vi otroligt kul.

I lördags blev det en rejäl middag med Ewe, kött, potatis i ugn, och grönpepparsås på det, givetsvis så skulle vi ha efterrätt också, de blev bär i ugnen med riven vit choklad på, vad det nu heter och MMMM va gott de var. Så otroligt mysigt, fler sånna kvällar tack. Efter att vi mumsat i oss allt detta och babblat på ett tag så gick vi ner och mötte våra ladies vid filmstaden, filmen berättar jag om senare för den va något otroligt bra! Man blev verkligen rörd!

Idag har jag vaknat och inte varit det minsta bakis, givetsvis så jag inte druckit men oj va skönt det var! Suttit och loppat framför The hills som kan va bland de bästa serierna och sen tränat, promenerat till eneby och ätit med familjen.

Nu sitter jag här med massa tända ljus och har det bra. Ska hoppa in i duschen osen se kärleken checkar in på tv tänkte jag, inte en aning om ifall den filmen är något att ha, någon som vet?


Några stulna bilder från Emmas blogg, hihi, tack Emma, you are the best! ;) (Babiidarling.blogg.se)
















bra bra fredagskväll, sånna gillar jag, A LOT!





Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m

haha sno på bara :D!



Mkt bra kväll :D!!

2010-03-22 @ 12:20:07
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0