Work it out!

Det finns inga undanflykter längre, man kör alltid med snart, nästa vecka, nästa måndag. Snart ska jag börja träna. Ja känner inte riktigt att jag kommit igång så pass som jag velat. Ett tag va de runt 4 dagar i veckan som gällde om inte mer. O dom dagarna jag inte tränade va det promenad, och de syntes, och kändes.

Det är dags att göra sig redo inför nästa bikini säsong 2010, jag säger inte att jag vill gå ner en herrans massa kilo, så länge de känns bra så mår jag bra. Jag läntar till snön är helt totalt borta så att man kan börja med långpromenader igen, bara köra en rejäl omväg hem från jobbet, bara gå ut o gå o njuta av solen. Det är faktiskt extremt skönt att gå, rask takt och ipod, eller sällskap förstås. Då är det inte så tokigt. :)

Nu jäklarns! Jag har hållt mig borta från Mockarutorna som ligger i frysen i tre dagar nu trots det extrema suget. Inget alls ska det va. Ska man köra så ska man köra. Och idag körde jag så att jag trodde jag skulle dö...

Har helt sjuk träningsvärk i benen från måndags och de va ju en jäääkla massa ben på passet idag, trodde jag skulle ramla ihop. De gjorde verkligen ont, benen höll knappt upp mig :D o de gjorde inte saken bättre att jag va allmänt skum i övrigt, kännt mig yr  och lite halvt sjuk hela dagen och även de kändes på passet. inte bra. :(

Nog om det! Dags för duschen tror jag så jag kan skutta i säng sen :) Adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0