Full rulledrulle

Focus!!

Fullt upp, as always, massa jobb och lite fritid. Greatans! Idag vaknade jag nästan extremt tidigt, flög upp ur sängen o trodde klockan va massor, men gick o la mig ganska snart igen när jag insåg att den inte va de, så skönt så :)

Sen va ja hurtig igen, det handlades mat. Good.

Tränades på killer passet med Manda och Annielle. Good.

Lagades och åts tacopaj men Amanda. Gooott.

Sågs film. Bra.

Nu. Otroligt trött.

Skulle ja blunda i två sek så skulle det vara farväl.. jag borde sova. och jag tänker sova. Godnatt:)

Det här väldigt roande inlägget bjuder ja på, helt for free. Hyggligt va?




Vi är nästan fullkomligt normala. Men bara nästan.

Under vårt härliga goda trevliga halvars besök i söndags. Skulle innehållit en promenad också, men vi fastnade i solen, underligt va? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0