Kan ha varit den bästa.

Ja helt ärligt, så kan den här fredagen som var ha varit den bästa på otroligt otoligt länge.

Vi fick för oss att lite grillat lite dricka och lite spelande skulle vara en höjdare just den här fredagen. Jag kom så lägligt på när jag och amanda satt på fräcka att mor och far faktiskt skulle iväg, vilket innebar att huset i eneby stog tomt. AHA tänkte jag. Och tjaa, ja vet inte om dom va lika exalterade över idén men de gick så mycke lättare än va ja trodde så de va nog ingen fara. :)

Så ja, direkt efter jobbet inhandlades drickan till helgen. Lite senare maten till kvällen.  Och sen satt vi där, allihopa, eller nej inte allihopa men jag ewe amanda hanna och sen stoffe och comp, slutade väl på kanske 12 st i alla fall? Vi hade det bra, vi dukade fin fint, med rosa och blommigt och kände att de skulle få killarna att känna sig extra inbjudna :)

Sen kom grillen igång, de luktade gott, det var gott vin, bra musik, ifk på tv och jäkla bra sällskap. Efter maten fastnade vi chockerande nog vid köksbordet i stort sett hela kvällen. Det lektes klapplekar till tusen, även chip chipong som får bli de nya namnet på leken och som kan ha varit bland det svåraste jag gjort. Med andra ord, eller räven kanske det heter ? I vilket fall som helst så hämtades det.

Jag Ewe och Amanda va ett fantastiskt team!

-En stor apa i en film! . Amanda
-BIG BEN! . Ewe
- Zorro! . jag själv.
-Ett suck följt på ett asgarv av våran stackars lagkamrat :D

Efter att ha spelat om allt som går, exempelvis sista tårtbiten, vem som skulle få sova i bagaget osv.
Och efter att ha sjungit allsång med höga toner till MJ. Och efter att ha grillat slut på två påsar minimachos över stearinljus så slog klockan halv tre - tre och det började bli dags att avrunda.

Och ja, jag och amanda, och förmodligen många fler somnade nog med ett glatt leende på läpparna efter en billig, enkel, riktig höjdarkväll! :) Fler sånt tack!?









En inte alltför pjåkig idé vi kom på efter att ha blandat ihop våra vinglas X antal gånger.

Det där va väl alla bilder ungefär, eftersom jag som vanligt var emma i en nöt och tog med mej kamera laddaren men inte kameran  :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

KING KONG!! Hur svårt kan det va?! ;D hahaha.. Måste dock hålla med om att kvällen va riktigt, riktigt bra!! Verkligen mer sådanna kvällar tack :D

2010-05-19 @ 22:56:20
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0