Heeelg!!!

Helgen började helt fantastiskt med att hjärtat mitt hade städat hela lägenheten, köpt rosor och en flaska rött i fredags. Är det inte helt makalöst? Snacka om att få en bra start! Det blev en otroligt lugnt fredag med god mat, gott tillbehöver och OC. Haha OM jag har fastnat för OC igen. ! Sjukt.

Måste säga att jag trivs något otroligt med lägenheten numera, jätte fint om jag får säga det själv. Nu har jag även fått kuddar till sängen. Jag har letat efter röda stjärnkuddar, if you know what I mean. Men jag har inte hittat nått mer än svarta och beiga. Men Erics pappa hade minsann satt det där på minnet och hittade sånna kuddar på båtmässan så han va söt nog och köpte dom åt mig, och sen fick vi en otroligt passande filt som present också ! :) Nu kan de omöjligt bli finare här inne. Och även de trådlösa internet fungerar, för första gången på ett år. Den ni!

Jag såg en jätte fin klocka på stan idag.. Helt otroligt fin jag gillade den verkligen... Men jag tror inte jag får några mer klockor som present tyvärr, men drömma går ju?! Jag är ju så otroligt förtjust i klockor. Det slår hjärtan i ögonen på mig så fort jag ser en fin klocka. Nu kommer jag inte tänka på annat.. fasan att jag följde med ner på stan.

Nu har jag förresten inte tid o skriva mer, ska träffa Johanna för första gången på otroligt länge! Det ser jag verkligen fram emot! :)

Här får ni en goding till låt såhär på lördagseftermiddagen. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0