Julpynt ?

Det är faktiskt ganska otroligt de här ska jag tala om för er.  I helgen här när jag satt o skrev blogg så skrev ja nä nu ska ja sluta annars börjar dom väl hänga upp julpynt nästa vecka och ja, på väg till jobbet måndag morgon så mötte jag dom. Helt otroligt! Där stog dom och satte upp julpynt, ni vet dom där granarna på utsidan av spiralen? Å ja, dom är där nu. :)


För övrigt så ramlade jag in på MTV nu, är det inte helt fantastiskt att lilla Justin Bieber la upp några låtar på Youtube för vänner och familj och lite senare har sålt över 3 miljoner skivor? Tänk så himla otippat för honom! Vilken känsla att plötsligt ha fans som blir helt tokiga av honom ? Internet är inte alltid så pjåkigt som många tror.
Tänk att folk kan få igenom sin dröm genom internet. Bloggare kan nå ut som förebilder för unga? (förhoppningsvis är de flesta i alla fall bra förebilder). Och faktiskt tror jag i alla fall att unga som blir mobbade i skolan har en liten trygg punkt på internet. De kanske låter illa men internet ger ju faktiskt en ny chans, ingen vet vem man här och den här människan kanske inser att ingen annan kan säga om man är bra eller dålig, cool eller töntig, osv. Att ha folk i samma ålder att prata med där kan ju faktiskt ge de självförtroendet som behövs för att orka, eller? Jag vet inte, jag har noll erfarenhet tack och lov men jag tror väl att de kan va så i alla fall?

Jag borde radera hela inlägget för det blev otroligt ointressant men de struntar jag i haha :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej det är alltid intressant det du skriver! Fortsätt så :D

2010-11-02 @ 21:23:15
Postat av: Amanda

Förresten här började dom julpynda för antal veckor sen redan, så sverige är verkligen efter ;) haha..

2010-11-02 @ 21:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0