Ny touch!

Helt otroligt vad mycket man kan hinna med när man är ledig en dag. Jag var ledig en fredag och nu har jag nästan en helt ny lägenhet. Efter jobbet på torsdagen rusade vi iväg för att hämta grejer och köpa färg. Sen åkte vi hem och målade o målade. Min Rosa fondvägg blev vit... Direkt när vi vaknad på fredagen målade vi på nästa lager vitt, sen bakade vi scones (surprise), sen åkte vi till Linköping på jakt efter kuddar. Tog en tur till Ikea för att handla diverse nödvändigheter. Sen hem och måla de tjusiga beiga ränderna.

Sen for Eric ner till systemet och affären för lite smått och gott till kvällen och för de sista till lägenheten. Medans jag målade och målade. Sen va de dags o börja montera, ikea ni vet.. Och jag kan lova att mot sluttampen när vi ställde iordning allt så va de verkligen extreme home makeover känsla övert. Snart stog vännerna i dörren och vi samlades en hel hög och såg på skräckfilm och drack vin. Kvällen slutade med mobilspel och skojbråk.. Inte undra på då det var ja och ett antal grabbs. Men gud va man kan märka skillnad på killsällskap och tjejsällskap haha :D Nåväl trevligt trevligt. Och jag kunde inte sluta le åt att vi faktiskt hann klart!

Nu sitter jag invirrad i världens mysigaste filt och ska närsom resa mig för nästa uppdrag den här helgen. Storrensning av garderoben. :) Med lite tända ljus och bra musik så ska de nog gå an. !

Framåt kvällen kanske det kan slängas in lite före och efter bilder.







Kommentarer
Postat av: Amanda

Har du tagit bort den rosa väggen? :O Vill se hur det blev ju! Lägg upp bild :D

2010-11-06 @ 19:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0