Tradera, bra eller dåligt?

Jag fundrar på att slänga ut några klänningar och jackor på tradera, kan det vara vettigt? Jag känner att dessa klänningar jag beställt men sen inte använt eller använt max en gång faktiskt kanske kan va värda o lägga ut? Kostar dom runt 500 innan så borde man kanske få något? eller? Likaså gamla vinterjackorna, Everest jackor där enda felet är att jag velat ha en ny? kanske de med?

Är det någon som har testat tradera? Är de någon idé? Jag får inte alls plats i garderoben, skulle verkligen behöva rensa så varför inte få tillbaka lite utav de bortkastade pengarna om det går? :)









Vad tror ni? Jag gillar ju dom flesta ovanför men av någon anledning trivs jag bara inte i dom... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0