All the same

Varje dag samma sak, varje helg samma sak. Nästan... Nu blir de till förändring här kan jag lova. Här ska de tränas! Måste verkligen komma igång igen, jag som va så hurtig i vintras/våras. Förövrigt så är jag mitt uppe i helvetesveckan som jag gärna kallar den, många tjejer förstår nog precis va jag menar och hjälp säger jag bara! Jag förstår inte, jag blir så otroligt svullen den veckan! Helt stört! Ser verkligen gravid ut, och sen när de är över så försvinner det igen? Förstår inte, blir så varje gång nu för tiden ? Kan de ha nått me p-pillrena o göra tro? Jag har inte en aning... Jag är bara glad för att de går ner igen, för de hoppas jag ju verkligen att de gör även den här gången :D

Linda. nästa vecka är jag på, då jäklar ska vi träna! Kanske typ på söndag till och med? Vad säger du? :)

Förövrigt så va ja verkligen dunderpepp för att gå till jobbet imorse, nästan så ja blev ivrig liksom ! Knäppa knäppa jag. Nu kommer Emelie snart, vi ska ut o walka. :)

Jag har inte så myck kul o säga faktiskt. Men jag kan väl klämma in att jag hatar de här vädret hit o dit, ibland hot hot hot och ibland cold cold cold. Snälla kan någon tala om för mig, skinnjacka eller vinterjacka för jag är förvirrad! Icecold ibland...

Åå på tala om allt och inget så kom ja på mig själv precis... När jag tänkte va lite lurig mitt i allt och facerapa Eric så kom han på mig typ direkt, trots att jag faktiskt inte sa något avslöjande. Gissa varför? Joo. jag avslutade med guess who. och han påpekade så vackert att de är bara jag som blandar svenska med enstaka engelska ord här och där.


Nu ska vi ut i de burriga vädret. Adjöken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0