humm...

Jo men de här blir bra ! Rättskunskap är ju kul så de gör mig ju inget o sitta med de lite då och då, och dessutom så vadå, de är ju lite mysigt o sitta o plugga lite med tända ljus och lite sådär, eller...?

Jo visst om man hade tid! Jag har just insett att jag inte har tid, full rulle på jobbet, full rulle med vännerna och dessutom skola och träna, njaa.. ja är nog ingen mirakelmänniska trots allt..

Dum som jag va så gick ja in o kollade på komvux hemsida och insåg att uppgift 1 & 2 ska vara inlämnat senast imorgon... Great ! Läraren sa på de första och enda mötet att de första vi skulle göra va att skriva en presentation om oss. Det har jag gjort. Jag hoppas av hela mitt hjärta och ber till gud om att det förhoppningsvis räknas som uppgift 1. Då är jag faktiskt en bra bit på vägen för kapitel 2 har ja ju åtminstone börjat med, idag, inte en dag för tidigt precis som i sin vanliga ordning.

Återigen, mycke annat som lockar. Nu ska ja på bio. Awesome..

Going the distance, en romantisk komedi, gissa vem som valde? ;) hihi Emelie, finns de någon baktanke tro? de är juu antingen de eller skräckis eftersom vi lurat med jocke o eric med.

jaja. just my luck... Om 10 minuter går biljetterna ut, dvs. I should go :)

Hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0