Love my jacket!

Har äntligen hittat min skinnjacka, beställde en raring från Kenzas märke, Jofama. And guess what? I love it! Och beställningsgalen som jag ibland får erkänna att jag är så blev de även en väska från samma märke. Och en klänning från älskade Nelly. Allt på tok för dyrt för en fattig Emma men ack så värt.



Kenza 3 - BlackJofama Kenza Bag black



Klänningen orkar jag inte ens leta fram en bild på just nu. Måste ju lämna lite ovetandes. Igår skulle vi gått ut men icke sa nicke, ja och kära emelie har nog blivit sjuka. Vi va inte så pepp på de och ska dessutom ut idag så vi tänkte nä va fan vi skiter i det och går och äter istället. Och ja de gjorde vi. Och himla kul hade vi på vägen men det är ju as always. :)

Snart kommer älsk hit med donkidonken . Han börjar jobba om aa en väldigt kort tid men ja lyckades få hit honom för ett snabbbesök i alla fall :). Förresten, kul det är när man blir sådär YES ett essemess. Och sen till sin stora förskräckelse så är det typ tre. Yihoo liksom! Men vet ni vad? idag va de ännu värre, det va CENTERPARTIET. Tjuhuu! Jätte kul... Jag har noll koll när de gäller politik och de tänker jag forsätta ha. Faktiskt så tycker ja de vore fel av mig att rösta eftersom jag inte riktigt har någon egen uppfattning om vad alla står för och man kan väl tänka sig att folk som berättat bara dragit ut de bra i favoritpartiet och de dåliga ur hatpartiet.

Politik kan dock säkert vara kul.. Om man sätter sig in i det lite. :) Men sånt har inte jag tid för.. Ja kanske skulle röstat om min politikvän Amanda hade varit hemma o berättat om alla partier vilket hon säkert gladeligen hade gjort.. Men istället är hon som reseledare i ett ställe jag äntligen lärt mig namnet på men vägrar försöka mig på en stavning på. :) Kom hem snart? :) haha

Nä slut på chabbel. Vem vet när vi möts igen kära blogg? Kan va en minut, en timme, några dagar? månader? år ? Noboby knows.

Jag tänker fortsätta lyssna kärt på pursuit of happiness med kid Cudi och även på den med Lissie. Ljuv musik!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad är det jag läser?! Klart du ska rösta :O Ta med dig din snyggis jacka och kom hit ;D

2010-09-19 @ 17:55:18
Postat av: Tessn.

EMMA! du skulle röstat är klart, blankt om inte annat! nu är SD med i riksdagen :O:O:O

2010-09-20 @ 16:07:53
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0