Yes I'm back!

Fick hjälp av min kära barndomsvän Madeleine o färga håret idag, nu är ja tillbaka igen, mörkt och lite rödaktigt =) Känns bara bra ska jag tala om :)

Får se om jag träffar Madde något mer innan hon åker iväg för att vara med om sitt livs äventyr, Au Pair i London och jag tvekar inte en sekund på om det är hennes grej, hon passar nog in där som handen i handsken! I staden, som Au Pair och i familjen :) Så nu hör du de Madeleine, du behöver inte vara de minsta orolig! :) De kommer gå galant! Och ja o Linda ska minsan hälsa på, eller hur Linda?;P hihi


Förresten, va ju på bio igår, eller nee i förrgår men i alla fall så tycker jag så rackarns synd om en liten oskyldig sak som bestämde sig för att gå helt själv på bio...  Frågan är ju vad som hade varit värst, att gå och sitta bakom två par eller att upptäcka att man är helt själv i salongen? Haha stackarn, jag hade ju nästan lust o säga att han kunde få sätta sig bredvid oss :D

(Ja vet, två par kanske o ta i men något sånt i alla fall, right?)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0