Apport med katt ?

Min söta älskade Flora kan va bland de bästa och sötaste jag vet. Hon leker apport. Kommer med en liten leksaksråtta, lägger den bredvid mig, jag kastar, hon leker med den lite och kommer tillbaka med den till mig och sådär funkar det. haha fantastiskt :D Men nu är hon trött igen så nu ligger hon här halvt utslagen och vi ska sova.

Hon är så liten min lille krabat så här ska minsan gödas medans jag är kattvakt. Ja Tommy ja vet nog att du läser även om du försöker hålla dig hemlig men du vet att vid den tiden du läser de här så är det försent, då är hon redan så rund och go så! :)











Kommentarer
Postat av: Madde

min moster karin och hennes karl magnus ska gifta sig i sommar :)

2011-02-06 @ 16:11:08
Postat av: brorsan

jahaja :)

2011-03-04 @ 18:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0