Fantastiskt vilken kväll!

Kvällen igår va såå bra, det kunde inte bli bättre. Det blev lite spelande och vinande med en massa underbara vänner. Hur kul som helst! Det vi absolut inte tänkt o göra, de hände. Jag och Madde hamnade nere på puls med grabbarna grus som jag inte träffat på evigheter. Och vi hade hur kul som helst! :) Like it alot! Och ja gillar vakterna där också helt otroligt mycke, glad att jag slapp sitta o vänta tills alla hade gått innan ja kunde få min "borttappade" väska från garderoben.

Lyckat var ordet.

Och äntligen har min underbara lilla Linda kommit hem från Thailand! Hon har verkligen varit saknad, på de så kommer också Amanda hem inom kort, och efter det även Ewe, sen är alla min små troll samlade igen och jag längtar!

Jag orkar inte skriva så mycke mer nu faktiskt, jag ska sörja att mina klänningar inte blir sålda på tradera och jag sörjer att Eric som vanligt på helger jobbar. Just idag hade han gärna fått va ledig. Men men, jag överlever nog. Ska ringa och terra honom lite på jobbet sen så :)

Idag har de varit söndag söndag och de är så himla deppigt. haha. Längtar till nästa vecka, på fredag. När jag fått lön!!! Mammi vann hur mycke som helst i helgen, orättvist! Ja vill med ha. haha :) Nä slut på de sorliga, adios.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0