Friday! Once again.

Äntligen fredag säger jag som har jobbat hela veckan, det har verkligen varit en hektisk vecka måste jag säga, beslut att fatta, mycke nytt och helt enkelt tusen saker att tänka på, samtidigt som jag försöker fokusera på träningen med. Tre pass och en promenad sen i måndags, de måste väl ändå vara helt okej.?

Idag har det faktiskt varit en riktig beta av dag. Jobbet 8h, träningspass, solning och nu sitter jag hemma hos Johanna, helt redo för en riktig mysfredag! Det är sånna vi är bra på om man frågar mig :) Jag sitter och väntar medans Johanna duschar, lånar hennes mini dator och om jag ska vara ärlig så är jag helt kär. Ljusrosa Hp, och inte nog med det, den är inte bara ljusrosa, den är mönstrad också! Fin fin, kanske behöver en sån nu när jag har så mycke o tänka på med jobbet haha ,eller ?

Imorgon ska ja nog försöka mig på en långpromenix, lite inlärning av kollektiv avtalet, lite stan och kolla på en skidjacka och sen är de dags för middag och drinkar följt på en födelsedagsfest! Känns helt bra!:)

Söndag är Eric äntligen ledig igen och det är jag glad för, sen är han bortrest måndag till fredag, måttligt segt men jag ska va hurtig och träna och ha mig så jag överlever nog även om han kommer va saknad :)

Nu ska jag avsluta det här super tråkiga inlägget och mysa lite med deras söta lilla misse! UR söt!

Hooowdie!


Kommentarer
Postat av: Jenny

tack så mkt för svaret:) okej, ja ska nog köpa den tror ja den är ju så fin. Hoppas inte den färgar av sig. Man kan inte impregnera den då?`(hur nu de stavas) ingen aning om de skulle hjälpa men de är ju äkta skinn, något måste ju finnas så den inte färgar av sig lixom=)

2011-02-07 @ 21:22:21
URL: http://jenny
Postat av: Jenny

tack så mkt för svaret:) okej, ja ska nog köpa den tror ja den är ju så fin. Hoppas inte den färgar av sig. Man kan inte impregnera den då?`(hur nu de stavas) ingen aning om de skulle hjälpa men de är ju äkta skinn, något måste ju finnas så den inte färgar av sig lixom=)

2011-02-07 @ 21:22:30
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

tack så mkt för svaret:) okej, ja ska nog köpa den tror ja den är ju så fin. Hoppas inte den färgar av sig. Man kan inte impregnera den då?`(hur nu de stavas) ingen aning om de skulle hjälpa men de är ju äkta skinn, något måste ju finnas så den inte färgar av sig lixom=)

2011-02-07 @ 21:22:31
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0