Lycklig som få!

Eric är verkligen oslagbar, han toppar sig själv om och om igen.

I lördags fick han mig att tro att vi skulle på afternoon tea och bubbla på Villa Fridhem, sen skulle vi äta pizza hut och sen hem han till grabbsen och jag skulle träffa några tjejkompisar och vina och gå ut. Trodde jag så att säga.

Strax framme vid Villa Fridhem och han kläcker ur sig, jag ska inte till Leo. What?! Då hade han fin som han är bokat in oss över natten på Villa Fridhem, det var Champagne på rummet när vi kom, och Chokladdoppade jordgubbar (Att tillägga att han verkligen fick jobba till sig att de skulle va vit choklad, dvs min favorit),Afternoon tea (typ kakbuffé med en himla massa gott), bad bubbel och bastu, fyra rätters middag med champagne och vin, en drink i salongen på det och ja verkligen allt man kan tänka sig!

Jag är tagen med storm! Älskade älskade du, det kunde inte blivit mer perfekt!

Jag kan fortfarande inte förstå att han lyckats hålla de här så hemligt för mig, världens mest nyfikna människa, och verkligen planerat massa utan att avslöja minsta lilla! Packat min väska med kläder och allt möjligt medans jag till och med var hemma, smsat med mina vänner och talat om att jag inte kunde träffa dom, men självklart spela dom på in i de sista haha. Söta ni! Jag förstod verkligen ingenting. Som ni kanske förstår så har helgen varit ungefär som i en romantisk film. Underbart!

Inte nog med de, idag när jag kom hem från jobbet hittar jag min favoritchoklad, mina favvochips och en loka, som "plåster" på såren för att han blev tvungen att jobba inatt. Fler än jag som tycker plåster på såren inte är nödvändiga på några år efter en sånhär helg? Men det ska jag nog inte säga högt, utifall att ;) haha :)

Behöver jag tala om att jag skippade träningen idag och valda att mysa framför en film istället?







<3  <3  <3




Kommentarer
Postat av: Eric

Allt för dig vet du :) Tack för att ville stanna med mig där ute älskling! älskar dig <3

2011-02-15 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0