Äntligen!

Oså va de söndag igen. Söndag efter en otroligt kolugn helg.

Gårdagen spenderades med Johanna, vi bara åt och umgicks och den här gången såg vi till och med en film, något vi brukar glömma bland allt prat i vanliga fall. Riktigt bra film också måste jag säga, Just Wright. :) Helt enkelt en bra kväll med en av mina finaste vänner! Och inte nog med det, hon va också helt fantastiskt snäll och hjälpte mig färga håret, så otroligt skönt att ha de gjort! Man känner sig verkligen som en helt ny människa direkt! :) Fantastiskt! :)

Och jag måste tillägga en sak, ja råder er att söka på acoustic på spotify, man får fram helt fantastiska akustiska låtar och det kanske bara är jag som verkligen älskar akustiskt ?! Men de gör jag i alla fall, blir helt utom mig haha. Desutom är de på massa helt otippade låtar. Bra bra, gilla spotify :) Kan ju nämna med de där att jag blir helt lyrisk av dom, Eric kom hem från krogen inatt, medans jag satt uppe och sjöng med till alla godingar för mig själv, han somnade vart efter mot min axel medans jag satt där och sjöng och spelade harpan fram till 4 - halv 5 haha. Töntigt? Yes :)

Ikväll blir de väl lika lugnt som övriga helgen. Jag mer eller mindre hatar att Eric jobbar natt och jag blir helt själv. Söndagsmys är ju annars de bästa jag vet. Men nu blir de i alla fall en runda hem till Eneby och där blir det en promenix. :)

Disken väntar, hur kul låter inte de? Fantastiskt.

Tänkte roa er med lite bilder men jag insåg ganska snart att jag sitter vid Erics dator och jag vet i sjutton om det är så populärt o lägga in mängder av hans gamla bilder haha :) Och mitt under det här så kom jag på mina gamla planer på att sälja kläder på tradera, de borde ja verkligen ta tag i! Måste bara förstå mig på det också, någon som vet hur det funkar och kan lära en nollkunskaplig människa som jag? :D Hjälp är alltid välkommet haha :)

Kommentarer
Postat av: maadde

vilken härlig ko-lugn helg:D

2011-01-24 @ 12:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0