Bio, Green hornet, vad tusan?!

Ikväll ska jag på bio.

Själv hade ja ju gärna sett typ Love and other drugs, eller the fookers eller något sånt. Men nu är det ju så att jag ska gå med ett gäng grabbs. Vilket innebär att love and other drugs försvann direkt, the fookers va med i sluttampen men det slutade med The green hornet. haha fantastiskt :D

Men nu har jag allt sagt att jag ska med hjärtat och grabbsen på bio så de är bara vara nöjd. Han älskar ju trotsallt bio, alla dagar och alla filmer ungefär, jämfört med mej som inte allt så mycke älskar o gå på bio, förmodligen mest pga att jag måste vara tyst. haha :)





Det blir nog bra ! :)

Igår va de utgång. Det var ju kul men finns inte så mycke mer o säga om den saken.! :)
Jag och Emelie borde lära oss att hålla tyst. En dag kommer vi få oss själva att hamna i slagsmål. haha men vadå, rätt ska va rätt?! Inte sjutton kan man dra in 10 pers som ska tränga sig in i kön, bara för att man är släkt? Kan ju bli en jädra lång kö isåfall :D 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0