En liten önskan.

Inte nog med att man känner sig tråkig när man är sjuk. Man känner sig ju så förbaskat ful?! snälla säg att det inte bara är jag? Gått osminkad varje dag sen förra tisdagen, låtit håret självtorka efter varje dusch och aldrig platta eller fixa det. Inte nog med det, en sjujäkla utväxt ska man ha också!

För omgivningens skull så borde jag verkligen ta tag í det, ser rent ut sagt förjäkligt ut för tillfället. Tänk ett nyfärgat hår till helgen, förmodligen skulle ja genast känna mig friskare. haha :)

Lite färg i ansiktet skulle inte heller skada när jag ändå är igång.. Inte nog med det. Att Eric kläckte ur sig att han tänkte på The Ring när han vaknade imorse och såg mitt bakhuvud gjorde ju knappast saken bättre. Hur schysst? Nu förstår ni kanske hur illa de är. haha :)

Nu Ska jag sova, inte en aning om när min man kommer hem så jag får väl sova med mina gossedjur inatt haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0