Fredagsmys, som en fredag ska vara.

Jag borde verkligen sova känner jag. Är ap trött men ändå inte riktigt sova trött. Min fredagskväll har spenderats med Madde, en långpromenad, tacos, lite för mycke annat gott, en bra film osv. Kan ju inte bli bättre. Det går ju allt direkt under kategorin fredagsmys. Fantastiskt.!

Dessutom, äntligen.! Nu har jag två klänningar uppe på tradera, får se hur de går där. Jag hoppas verkligen på det bästa! Vore inte helt fel om alla oanvända klänningar fick göra sitt någonstans hos någon :)

Föresten Madde påstod att de nästan lät som att jag var full när jag skriver mina inlägg, förstår inte vad hon kan mena med det? Men en sak vet jag, nu när jag är såhär trött så borde ja verkligen undvika att skriva här. Så ja, thats it.

Jag måste bara nämna, det finns en sak jag vill, och det vill jag så gärna så jag nästan inte vet var ja ska ta vägen. Men det känns som en omöjlighet, tyvärr..


Nattie.




Mini us. hahah. otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0