Jo men självklart, underbart tidval

Jag var så otroligt pepp, pepp på att gå till jobbet igen efter ledigheterna och verkligen jobba av mig som tusan till lönekörningen. Det va dessutom dags att satsa på träningen igen, lägga annat åt sidan och verkligen fokusera på träningen och se upp med allt man trycker i sig. Men vad händer då? Jo självklart, det är ju då de är dags o bli nästan dödssjuk!

Svettats som en gris i princip hela natten, men jag kan ju inte slänga av mig täcket heller för samtidigt så fryser jag ju som en gris.. Helt otroligt, ont i hela kroppen. Varje liten host går ända ner i lungorna och gör mig alldeles tårögd. Det här va då INTE vad jag har planerat för den här veckan.. Ja borde inte säga det men FAN!

Nu har jag äntligen klarat av en dusch, vilket resulterar i att jag fryser igen. typiskt..



Kommentarer
Postat av: Evenlinen

krya på dig gumman! Saknar dig! Skype imorgon? :)

2011-01-12 @ 16:32:22
URL: http://evelinasaventyr.blogg.se/
Postat av: madde

krya på dig!!!!

2011-01-16 @ 11:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0