Kläder, Clothes, Kleidung, prendas de vestir

Ja, vad ska man säga, kläder i alla dess former. Helt otroligt va jag älskar dom! Eric brukar alltid förundrat påpeka att jag aldrig ser så lycklig ut som när jag köpt några kläder jag gillar. Jag förstår faktiskt va han menar. Jag vet att jag har en hel garderob hemma i lägenheten som är alldeles proppfull, och som faktiskt till och med rasat ihop mer eller mindre innuti. Jag vet att jag också har kvar en stor garderob full med kläder hemma i mitt gamla rum i eneby, och jag har dessutom kört dit några kassar med sommarkläder framförallt klänningar som inte fick plats.

Ändå vill jag ha mer och ja de vill jag verkligen! Då kan ja tillägga att jag är kass på att rensa bland kläder och nästan aldrig slänger några, men helt otroligt så kan ja allt fortfarande dra på mig någon gammal tröja som jag köpt när ja gick i gymnasiet. Så nog använder jag det allt.

Den stora frågan är nog hur sjutton jag ska få plats när vi kommer till sommaren? Numera så finns de ju sommarkläder och både och kläder, vinter kläder finns ju inte i mer än i jackor. En stickad tröja kan man helt klart dra på sig en sommarkväll. Och med den svenska sommaren så skulle man ju helt klart kunna ha ett par ljusa jeans och en vit stickad tröja utan att se osomrig ut. Så som sagt frågan är... Om sommarkläderna ska in, vilka kläder ska då ut?! Tack och lov så är det ett senare problem. Alltid nått.

Idag är jag lycklig. Bra som Eric min älskade är så har han skämt bort mig otroligt mycke idag. Hur svårt jag än hade ó ta emot de så blev ja ändå överlycklig självklart. Och nog såg ja på honom hur lycklig han blev  haha.

Shopping turen idag innebär en underbar stickad tröja, en fantastiskt fin väska från Daniel Ray - vad det nu är för något, ett ursött linne och ett par otroligt gulliga skor, randiga i vitt och rosa - tygskor - Henri Lloyd. Fin fint, rea och allt.!



Nu låter det säkert som att jag är helt galen i kläder och nästintill mental sjuk men så är inte fallet. Jag bara råkar gillar fina saker. :)



Kommentarer
Postat av: Madde

Emma, jag kom på en sak... har du läst shopaholic-serien?? om inte så har jag allihopa hemma och du måste läsa dom... :)

2011-02-02 @ 11:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0