Vågat!

Ja det är precis va det är, vågat att köpa en våg. Jag har aldrig varit en sån som vägt mig eller så, verkligen aldrig. Jag känner lite som så att väger man på tok för mycke så syns de ju i alla fall. Och faktiskt så är de ju lite så att så länge jag trivs med mig själv så är det lugnt, och de skulle ja ju inte göra om ja blev smällfet.

I alla fall så är de där oviktigt. Nu har jag nämligen köpt en våg, jag ska minsan ta tag i saker och ting. Så med en våg för att se om de blir något resultat på den, och massa nya träningskläder för o få någonting som lockar dit mig. Det ska nog bli bra de här :) jag är pepp för o komma igång igen, helt otroligt pepp faktiskt.

Nu jäklar!

Idag ska jag pallra mig ned till friskis och köra ett medelpass trots min extrema träningsvärk i rumpa och lår.

Sen blir det att pallra sig hem till soffan och läsa på lite för ett nytt företag som jag ska börja köra löner på. Alla dessa avtal, ja säger då de. .





Att det kan bli så mycke roligare o träna i nya fina träningskläder. :)

Dags att bege sig! På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0