You look fruity .

Vem är det som fortfarande är hemma och är sjuk då ? om inte jag.. jag är så otroligt rastlös och arg för att jag har varit sjuk ända sen förra tisdagen..  Helt otroligt, jag är aldrig såhär sjuk, helt febrig, svullen i halsen, inte kunnat svälja, jäspa, hosta eller röra på huvudet utan o känna att de är näst intill döden i smärta. Vilken tur då att man inte gärna jäspar ofta när man ligger hemma som en gris i soffan dag efter dag.

Igår morse pratade jag i telefonen med Yvonne på jobbet och fick snabbt ruscha på samtalet och lägga på för att vingla in till sängen "jag svimmar" och svimma.. Tack och lov att Eric va här då och att han vaknade för jag blev ju alldeles livrädd. Usch för och svimma. Och usch för att känna sig svag som en vandrande pinne!

Idag har jag försökt röra mig lite mer och fått hem massa massa frukt som jag ska äta en efter en. De borde ge mig tillräckligt med energi och vitaminer och allt va de heter. Hoppas att jag kan gå imorgon, jag har missat precis hela lönekörningen och de känns helt ruttet. Det har aldrig hänt förr, känner mig ju hopplös herregud!

I alla fall.. Här ska de bli nyttigt. Eric försöker dra ner på allt medans jag kommer där som vanligt, "ne men de där är ju inte så farligt, falukorv mmh nae det vill jag inte dra ner på.! " haha jag förstår hans poäng med tanke på att jag säger så om typ allt. haha men jag tänker att börja röra på mig istället.. Så snart jag blivit frisk :)

Eric borde nästan få pris för omhändertagning dom här dagarna, han har varit helt otrolig! <3 Det är tur det för finns de någon gång jag ångrar att jag flyttat hemifrån så är de när jag känt mig sjuk haha. Vem gillar inte ompyssling?

Något mer som kylen eller snarare frysen är fylld med på tala om sånt är faktiskt bär. Jag sa att vi behövde köpa bär, att Eric sen hittade fem kartonger bär i frysen när han packade in dom nya är ju en helt annan sak.. haha :) Typiskt mig tro?


En annan gång när jag mår bättre så lovar jag lite roligare inlägg haha :)










Haahhaha sitter vid Erics dator o tänkte jaha får väl ta någon bild från honom och det här va den första jag hitta :D hahah Otroligt vackert, har lite för mig att Eric pratade om att någon av grabbsen hade ritat en bild med svampar och lagt som bakgrund när dom va i Thailand, troligen den här för den låg bland dom andra bakgrunderna :D Tokar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0