Bostadsrätt?

Har haft en del att fundera på under helgen som varit kan jag lova. Är de dags att säga farväl till min älskade älskade lägenhet och skaffa sig en bostadsrätt?

Var faktiskt på visning i fredags och jag är väl helt klart sugen! Men så är jag så kär i den lägenhet jag har idag! De är ju en liten chansning och ännu en sak som får mig ännu mer fast här i Norrpan, vilket jag aldrig riktigt kan bestämma mig för om de är en bra eller dålig sak.

Hur gör man? Hur kommer man fram till exakt vad man vill göra ? Vad man vill bli? Supersvårt! Allra helst för en med min beslutsångest. De är bara chansa och ta allt för stunden :)

Jag är grymt imponerad över dom som har hittat sitt  ! Dom som verkligen verkligen vet vad de vill och kämpar för att göra just de så bra som möjligt!  Det är klockrent!


 

 

Känner för övrig att de kanske börjar bli dags att boka en liten tripp? London?!


Kommentarer
Postat av: Bitte Kråkbo

I helgen är det sista chansen hos mig att vinna en valfri vara värd 200 kr hos mig.



http://www.lovemercury.se/?p=4441

2011-10-07 @ 22:08:14
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0